“Tips og ideer til dit bestyrelsesarbejde”

“Tips og Ideer til dit bestyrelsesarbejde” er navnet på nyhedsbrevet fra “Foreningskonsulenten”. Et ganske anderledes og spændende nyhedsbrev med en masse information og nyttig viden til hvordan du opnår succes med dit bestyrelsesarbejde.

Indholdet i nyhedsbrevet

Nyhedsbrevet fra “Foreningskonsulenten” henvender sig til alle der beskæftiger sig eller vil beskæftige sig med bestyrelsesarbejde i foreninger. Her får du små artikler med tips og ideer til hvordan I og du selv kan forbedre bestyrelsesarbejdet i din forening. Prøv at se i det følgende:

Planer om at gå ind i bestyrelsen

Har du planer om at stille op til bestyrelsen i din forening, så finder du her en masse nyttig viden, som vil medvirke til at du hurtigere bliver fortrolig med opgaven. Du vil virkelig have fordel af at modtage vores nyhedsbrev.

Er du ny i bestyrelsen?

Er du for nylig blevet aktiv i din foreningsbestyrelse så har du garanteret også allerede nu oplevet nogle spørgsmål omkring opgaven som du “måske” ikke har kunnet få svar på. Tilmelder du dig så vores nyhedsbrev, vil du hurtigere kunne se om den måde I gør tingene på kan forbedres eller forenkles. Samtidig vil du også få nogle værktøjer som gør at du selv kan komme med nogle ideer til hvordan I kan gøre det i fremtiden.

Er du et garvet bestyrelsesmedlem?

Nogle gange gror vi vist alle lidt fast i rutinerne. Hører du til dem der ligesom jeg selv har tilbragt mange år med foreningsarbejde, så vil der også for dig være nogle gode og nyttige ideer til konstruktiv fornyelse i bestyrelsesarbejdet.

Er du på vej ud af foreningsarbejdet?

Måske er du kommet frem til “At nu kan det hele være nok”. Måske syntes du slet ikke, at bestyrelsesarbejdet er så sjovt mere som det var tidligere. Oplever du at sammenholdet er røget sig en tur, eller er det bare svært at finde den “røde tråd”, så stop lige op her. Tilmeld dig nyhedsbrevet, og få nogle gode værktøjer til at genfinde din inspiration. Tro mig, det er det værd.

Nyhedsbrevet

“Tips og ideer til dit bestyrelsesarbejde”

* Fornavn:
* Efternavn: